مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-31اقتصادي

همه روستاهای بالای 5 خانوار لرستان برق رسانی شده اند


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بجز یک روستا از پلدختر و خرم آباد که معارض دارند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، فریدون خودنیا با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستاهای پنج تا ده خانوار را انجام می دهیم، اظهار داشت: بجز یک روستا از پلدختر و خرم آباد که معارض دارند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق هستند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری زیادی در این رابطه انجام شده است، خاطر نشان کرد: کارکنان ما نقاط صعب العبور را هم برق دار کرده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین با بیان اینکه در این شرکت کارهای خوبی آغاز شده است، افزود: یک ماه پیش نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح شد.

خودنیا اظهار داشت: دو نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد افتتاح شده و یک ماه آینده یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه پنج نیروگاه تا پایان سال 98 افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: در مناطقی که بحث صنعتی بودن وجود دارد نسبت به احداث نیروگاه اقدام کرده ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان بیان داشت: نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسبی برای مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای بالای 5 خانوار لرستان برق رسانی شده اند

همه روستاهای بالای 5 خانوار لرستان برق رسانی شده اند