مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-31سياسي

حفاظت جالب توجه از گونه های گیاهی در منطقه «دلی اولاد علی مومن» بویراحمد


رییس اداره جنگلداری منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسیرهای دسترسی به کوه درشک و برافتاب دلی مسدود شد و از حضور مسافران و حتی اهالی منطقه که قصد برداشت گونه های مختلف گیاهی را دارند جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در حالی که همه ساله یا آغاز فصل بهار خبرها و تصویر دردناکی از تاراج منابع طبیعی و گونه های گیاهی به یکی از اصلی ترین سوژه های رسانه ها و فضای مجازی تبدیل می شود هستند کسانی با دغدغه و احساس مسوولیت وارد میدان می شوند و با جان و دل از عرصه های طبیعی و گونه های گیاهی و جانوری حمایت می کنند.

 در همین راستا  و به منظور حفاظت و جلوگیری از تخریب و ریشه کنی گونه های گیاهی در منطقه دلی اولاد علی مومن کمر همت بستند و خود پای کار آمدند.

   اهالی منطقه اولاد علی مومن بویژه جوانان منطقه اقدام به تشکیل اکیپ هایی کردند و بصورت  برنامه ریزی شده و شبانه روزی و با حمایت اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست استان اقدام کنترل  مسیرهای ورودی و خروجی این منطقه می کنند.

جواد رحیمیان در این ارتباط اظهار کرد: همه مسیرهای دسترسی به کوه درشک و برافتاب دلی بوسیله تراکتور و لودر مسدود شد و از حضور مسافران و حتی اهالی منطقه که قصد  برداشت گونه های مختلف گیاهی را دارند جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت جالب توجه از گونه های گیاهی در منطقه «دلی اولاد علی مومن» بویراحمد

حفاظت جالب توجه از گونه های گیاهی در منطقه «دلی اولاد علی مومن» بویراحمد