مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-31پزشكي

دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص کرونای خوزستان در دزفول افتتاح شد


دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص مولکولی بیماری کووید 19 در استان خوزستان امروز با حضور جمعی از مسئولان در بیمارستان بزرگ دزفول به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز در آیین بهره برداری از این مرکز آزمایشگاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی برای کاهش شیوع و کنترل ویروس کرونا راه اندازی آزمایشگاه است که این اقدام در بیمارستان بزرگ دزفول انجام شد.

یوسف پریدار افزود: با توجه به فشار بالای کاری آزمایشگاه مرکزی تشخیص کووید 19 خوزستان در اهواز تصمیم بر این شد که برای تسریع در تشخیص بیماری، دومین آزمایشگاه استان در دانشگاه علوم پزشکی دزفول راه اندازی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به تلاش فراوان معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در راه اندازی این آزمایشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از ارکان اصلی تشخیص و کنترل بیماری با راه اندازی این آزمایشگاه در دانشگاه علوم پزشکی دزفول فعال خواهد شد.

پریدار اعتبار هزینه شده را برای راه اندازی این آزمایشگاه 13 میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: تمام تجهیزات لازم برای آزمایشگاه تأمین شده است و از نظر کیت کمبودی نداریم.

وی با بیان اینکه مرکز تشخیص کووید 19 دزفول توان انجام 200 آزمایش را در روز دارد، گفت: هرچه تست های بیشتری انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص کرونای خوزستان در دزفول افتتاح شد

دومین مرکز آزمایشگاهی تشخیص کرونای خوزستان در دزفول افتتاح شد