مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:002020-03-31ورزشي

با تعطیلی لیگ، بازیکنان تمام مبلغ قراردادشان را می گیرند؟


حالا که به خاطر شیوع بیماری کرونا بحث تعطیلی لیگ نوزدهم مطرح شده، برای برخی این سوال ایجاد شده که آیا بازیکنان و کادرفنی تیم ها باید تمام مبالغ قرارداد خود را دریافت کنند، - حالا که به خاطر شیوع بیماری کرونا بحث تعطیلی لیگ نوزدهم مطرح شده، برای برخی این سوال ایجاد شده که آیا بازیکنان و کادرفنی تیم ها باید تمام مبالغ قرارداد خود را دریافت کنند، یا راه دیگری باید در پیش گرقت.

دراین باره یکی از کارشناسان حقوقی فوتبال به اظهار نظر پرداخته است.

احمدرضا براتی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که با توجه با تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا، تکلیف قراردادهای مربیان و بازیکنان فوتبال چه خواهد شد؟ اظهار کرد: با توجه به این که هنوز ابعاد و دامنه این بیماری به صورت کامل مشخص نشده است بنابراین به صورت قطعی نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد اما بنده نظرات شخصی خود را با توجه به اصول کلی حقوقی برای شما خواهم گفت و باید تاکید کنم که این ها صرفا نظرات شخصی من هستند و ممکن است نظر مسوولان تصمیم گیرنده در فدراسیون و سازمان لیگ با نظرات بنده موافق نباشد.

او افزود: در تفسیر قراردادها و حل اختلافات، علاوه بر مقررات و آیین نامه ها، باید به مفاد قرارداد و اراده واقعی دو طرف قرارداد توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تعطیلی لیگ، بازیکنان تمام مبلغ قراردادشان را می گیرند؟

با تعطیلی لیگ، بازیکنان تمام مبلغ قراردادشان را می گیرند؟