مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-31اقتصادي

تردد ناوگان حامل سوخت بدون محدودیت انجام می شود


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: تردد ناوگان حامل سوخت، کالاهای اساسی و ایاب و ذهاب کارخانجات از استان اصفهان یا به استان اصفهان بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: تردد ناوگان حامل سوخت، کالاهای اساسی و ایاب و ذهاب کارخانجات از استان اصفهان یا به استان اصفهان بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است.

مهدی خضری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای تردد خودروها به منظور قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان اصفهان، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده هیچ گونه ممنوعیتی برای خودروهای حامل کالاهای اساسی، خودروهای حامل سوخت، سرویس ایاب و ذهاب شیفتی کارخانجات، خودروهای امدادی در کشور و استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت حمل ونقل کالا، تصریح کرد: رصد وضعیت صدور بارنامه ها و همچنین میزان تناژ بار حمل شده نشان دهنده وضعیت عادی در این بخش است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: همکاران ما نیز در سراسر استان دوشادوش سایر دستگاه های امدادی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی همچنین از مردم به دلیل توجه به توصیه های پزشکان و مسئولان برای ماندن در خانه و از رانندگان برای همکاری صادقانه برای حمل کالاهای اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد ناوگان حامل سوخت بدون محدودیت انجام می شود

تردد ناوگان حامل سوخت بدون محدودیت انجام می شود