مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-31ورزشي

نقاهتگاه شهید شیخی ابرکوه آماده پذیرش بیماران کرونایی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: سالن ورزشی شهید شیخی شهرستان ابرکوه به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی که مراحل درمان را طی کرده اند، - مهدی ابرقویی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، از بازدید حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از نقاهتگاه شهید شیخی شهرستان خبر داد و گفت: بر طبق مصوبه شورای تأمین و ستاد مبارزه و مقابله با ویروس کرونا، سالن ورزشی شهید شیخی شهرستان ابرکوه به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی راه اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، اذعان کرد: این نقاهتگاه با محوریت سپاه و به همت گردان امام حسین (ع) پس از طی مراحل نظافت، محلول پاشی و ضدعفونی، راه اندازی سیستم سرمایشی و گرمایشی و .

به تعداد 20 تخت و برخی اقلام فوریت های پزشکی و درمانی تجهیز شده است.

ابرقویی خاطرنشان کرد: نقاهتگاه شهید شیخی که در آن اتاق های ویژه ای برای کادر پرستاری و نگهبانی نیز پیش بینی و تجهیز شده است، از روز سیزدهم فروردین آماه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا است که مراحل درمان را طی کرده و باید دوره نقاهت را نیز بگذرانند.

وی تأکید کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان و شهرستان ابرکوه از همه مردم تقاضا داریم با مشارکت جدی تر به عنوان محور اصلی مقابله با این بیماری، یاری گر همه مسئوولین و مدافعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه شهید شیخی ابرکوه آماده پذیرش بیماران کرونایی

نقاهتگاه شهید شیخی ابرکوه آماده پذیرش بیماران کرونایی