مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-31پزشكي

غربالگری غیرحضوری 96درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک میلیون و 252 هزار و 571 نفر معادل 96 درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون مورد غربالگری غیرحضوری قرار گرفته اند.

- سید مهدی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با جدیت در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال اجرا است.

وی با اشاره به این موضوع که تاکنون بیش از 96 درصد خانوارها در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نظر علائم بیماری کرونا غربالگری شدند، افزود: تیم های سلامت به صورت تلفنی بیش از 1 میلیون 252 هزار 571 نفر را تاکنون مورد غربالگری قرار دادند و از هم استانی های عزیز درخواست می شود تا پاسخگوی تلفن همکاران ما با سر شماره 4030 باشند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط و با نظارت تیم های بهداشتی در نانوایی ها، فروشگاه ها و مراکز تجمعی در محمدوده تحت پوشش این دانشگاه در حال اجراست و تا 20 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

وی همچنین از غربالگری شبانه روزی در مبادی ورودی شهرهای سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تمامی افراد در بدو ورود به شهر توسط تیم های سلامت از نظر علائم بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری غیرحضوری 96درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

غربالگری غیرحضوری 96درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان