مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:202020-03-31سياسي

دستیابی مجدد استکبار به ایران رؤیایی تحقق ناپذیر است


سپاه ثارالله استان کرمان در بیانیه ای به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی عنوان کرد: اینک در طلیعه دهه پنجم انقلاب باید گفت، بازگشت و دستیابی مجدد استکبار جهانی به ایران و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی نه تنها به رویایی تحقق ناپذیر تبدیل شده است بلکه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت 12 فروردین بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز، مومن، انقلابی، ولایتمدار و نجیب استان کرمان، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همه پرسی تاریخی و رای قاطع مردم ایران و اعلام روز جمهوری اسلامی در 12 فروردین ماه، همان سال توسط حضرت امام خمینی (ره)، جهان آن روز که تحت تأثیر سلطه و سیاست های ابرقدرت های شرق و غرب بود، ظهور قدرت نوینی در هندسه قدرت جهانی را به مثابه واقعیتی گریزناپذیر فرا روی خود دید.

در ادامه آمده است: با گذشت چهار دهه از عمر با برکت و افتخارآمیز نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با سهولت و قاطعیت می توان قضاوت کرد که انقلاب اسلامی بر اساس اهداف ،آرمان ها و مطالبات خود ، ماهیت قدرت های جهانی را به چالش کشیده و با برهم زدن نظم  ظالمانه مورد نظر قدرت های استکباری و نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه در منطقه راهبردی غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی مجدد استکبار به ایران رؤیایی تحقق ناپذیر است

دستیابی مجدد استکبار به ایران رؤیایی تحقق ناپذیر است