مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-31فرهنگي

بسته حمایتی برای اصحاب رسانه و مطبوعاتی ها ضروری است


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بابیان اینکه ارزیابی خسارت توقف مطبوعات به خاطر کرونا، نباید منجر به فرصت سوزی باشد خواستار پیش بینی و اعطای بسته حمایتی ویژه به اصحاب رسانه و مطبوعات شد.

- عباس محمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در  مشهد اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر منع چاپ نشریات برای جلوگیری از شیوع بیماری لازم است حمایت عملی ویژه ای از اصحاب رسانه صورت پذیرد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به وعده های مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجام بیمه تمامی خبرنگاران فعال، اظهار کرد: تعلل در بیمه خبرنگاران، گرانی کاغذ و بالا رفتن هزینه ها در سال های اخیر وضعیت مطبوعات را بحرانی کرده است.

وی ادامه داد: پیش بینی بسته حمایتی و اقلام معیشتی برای خانواده رسانه ها که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و این روزها در صف مدافعان سلامت فعال هستند، ضروری است.

محمدیان یادآور شد: در روزهای اخیر اصحاب رسانه بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد عزم عمومی داشتند، به طوری که با اطلاع رسانی های به موقع در خط مقدم مقابله با کرونا حضوری مستمر و مؤثر داشتند که این مهم افتخارآمیز و ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایتی برای اصحاب رسانه و مطبوعاتی ها ضروری است

بسته حمایتی برای اصحاب رسانه و مطبوعاتی ها ضروری است