مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-31سياسي

عطر«نسیم مهر رضوی» در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب پیچید


زمزمه یا علی موسی الرضا (ع) خادمیارن در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، امروز دل های مشتاقان را متبرک به عطر نسیم مهر رضوی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، خادمیاران آستان قدس رضوی استان کرمانشاه امروز از مدافعین خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب تجلیل به عمل آوردند.

معاون دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه در حاشیه این برنامه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ظرفیت معنوی امام رضا (ع) نه تنها در کشور، در جهان اسلام یک ظرفیت عظیمی است؛ همه عاشق امام رضا (ع) هستند و دوست دارند دست به دامن امام رضا (ع) باشند.

سلمان یاوری ادامه داد: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی این طرح نسیم مهر رضوی در همه بیمارستان های کشور برگزار می شود و با اهدای بسته های تبرکی و یک وعده غذای تبرکی امام رضا (ع) به بیماران و کادر درمان، از  از کادر درمان که در خط مقدم تجلیل به عمل می آید.

وی افزود: طی روزهای گذشته یک هزار پرس غذا در بیمارستان امام رضا(ع) و گلستان پخت و توزیع شد و یک هزار و 500 نفر از کادر درمان تبرکی امام رضا (ع) را دریافت کردند همگی از ظرفیت امام رضا (ع) متنعم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر«نسیم مهر رضوی» در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب پیچید

عطر«نسیم مهر رضوی» در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب پیچید