مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-31اجتماعي

327 ایستگاه محدودکننده تفرجگاهی در روستاهای گلستان ایجاد شد


مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: 327 ایستگاه محدودکننده تفرجگاهی در روستاهای گلستان ایجاد شد.

- علی نصیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مسیرهای دسترسی بسیاری از تفرجگاه های استان مانند آببندان ها، پارک ها، مراتع، جنگل ها، رودخانه و غیره از روستاها عبور می کند و به همین دلیل بعد از مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان و مکاتبات سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور، به بخشداران تأکید شد که با بسیج دهیاری ها، همه مسیرهای منتهی به تفرجگاه ها مسدود و عبور فرد و یا خودرو ممنوع اعلام شود.

وی با بیان این که 327 ایستگاه محدودکننده تفرجگاهی ایجاد شده و همه دهیاری ها به صورت ویژه پای کار هستند، گفت: هشداردهنده های لازم نصب شده و تکریم مردم و شأن والای انسانی مردم هم مد نظر همکاران است.

نصیبی ادامه داد: با توجه به این که بیش از 40 روز استان درگیر مقابله با کرونا است و همین مسأله سبب خستگی کادر درمانی و مسئولان شده از مردم می خواهیم که همکاری لازم را انجام داده تا شاهد موج دوم بیماری نباشیم.

وی در خصوص ضدعفونی معابر و اماکن روستایی، گفت: دهیاران مدیر بحران روستا و مدیر پدافند غیرعامل بوده و با برنامه ریزی بخشداری ها از روزهای اول شیوع ویروس کرونا، کمیته سلامت در روستاهای استان را شکل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

327 ایستگاه محدودکننده تفرجگاهی در روستاهای گلستان ایجاد شد

327 ایستگاه محدودکننده تفرجگاهی در روستاهای گلستان ایجاد شد