مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:202020-03-31سياسي

نظام بانکی برای تحقق شعار سال باید در خدمت بخش تولید باشد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برای اینکه شاهد جهش تولید باشیم باید نظام بانکی در خدمت تولید کشور باشد و حمایت های جدی از صادرات به عمل آید.

- شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید گفت: برای اینکه ما شاهد جهش تولید در سال جدید باشیم باید نظام بانکی در خدمت تولید باشد و به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که 50 درصد از سوله های شهرک های صنعتی از کار افتاده اند و نیازمند حمایت های جدی از سوی دولت هستند و باید به طور جدی زمینه برای فعال سازی آنها فراهم شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: با توجه به نزولات آسمانی و شرایط مناسب پیش آمده برای کشاورزی، خرید تضمینی نباید محدود به گندم باشد بلکه دولت در ارتباط با سایر محصولات کشاورزی نیز باید خرید تضمینی را داشته باشد چرا که همه اقلیم ها شرایط شان به گونه ای نیست که بتوانند فقط گندم بکارند.

حسن پور خاطرنشان کرد: ما در حوزه پسته، گل محمدی و غیره می توانیم درآمدهای سرشاری را از این محصولات داشته باشیم اما دولت اقدام خاصی را در این زمینه انجام نداده و یا در ارتباط با صادرات فرش می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام بانکی برای تحقق شعار سال باید در خدمت بخش تولید باشد

نظام بانکی برای تحقق شعار سال باید در خدمت بخش تولید باشد