مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-31اقتصادي

20 هزار نفر در ورودی های نهاوند غربالگری شدند


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از غربالگری 20 هزار نفر در ورودی های نهاوند خبر داد.

- حمید نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح کنترل ویروس کرونا و غربالگری افراد که از طریق پایگاه های مستقر در ورودی های شهر نهاوند به اجرا در آمده است بیش از 20 هزار نفر با دستگاه های تب سنج مورد غربالگری قرار گرفته اند.

وی افزود: به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و غربالگری مسافرین و افرادی که به شهر نهاوند وارد می شوند، چهار پایگاه در ورودی ملایر، کرمانشاه، سه راهی دهفول و ورودی بروجرد مستقر شده اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: در این پایگاه ها که به طور شبانه روز فعالیت دارند سه نفر امدادگر هلال احمر، یک نفر کارشناس بهداشت، سه نفر نیروی بسیجی و یک نیروی انتظامی حضور دارند.

وی افزود: کار اصلی پایگاه ها تب سنجی افرادی است که قصد ورود به شهر و یا سایر مناطق را دارند بنابراین لذا به طور شبانه روزی کار غربالگری مسافران در این مراکز انجام شده که در این رابطه از 16 اسفند سال گذشته تاکنون 20 هزار نفر غربالگری شده اند.

نوروزی در خصوص شناسایی افراد مشکوک به کرونا نیز گفت: به دنبال غربالگری های صورت گرفته طی این مدت، 13 نفر مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده اند که برای گرفتن تست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نفر در ورودی های نهاوند غربالگری شدند

20 هزار نفر در ورودی های نهاوند غربالگری شدند