مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-31اقتصادي

تحریم های آمریکایی علیه اپلیکیشن های ایرانی


توسعه اپلیکیشن های ایرانی توسط استارت آپ ها، در شرایطی صورت می گیرد که شرکت های آمریکایی با توجیه تحریم ها علیه ایران، از ایجاد مانع برای رشد این شرکت ها و محصولاتشان مضایقه نمی کنند.

- توسعه اپلیکیشن های ایرانی توسط استارت آپ ها، در شرایطی صورت می گیرد که شرکت های آمریکایی با توجیه تحریم ها علیه ایران، از ایجاد مانع برای رشد این شرکت ها و محصولاتشان مضایقه نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توسعه دهندگان اپلیکیشن های ایرانی از آمار 480 اپلیکیشن در سال 1392، به بیش از 250 هزار اپلیکیشن رسیدند؛ اپلیکیشن هایی که بیش تر آن ها توسط بیش از 1500 تیم استارت آپی طراحی و تولید شدند و البته در مسیر توسعه، باید موانعی از جمله مقابله با تحریم های آمریکا که تاکنون بارها منجر به حذف این اپلیکیشن ها از مارکت های خارجی شده را هم پشت سر بگذارند.

نبرد شرکت های خارجی و فروشگاه های آنلاین آمریکایی با اپلیکیشن های ایرانی از حدود سه سال پیش آغاز شد؛ زمانی که اپل تنها چند ماه پس از گشودن درهای فروشگاه آنلاین خود به اپلیکیشن های ایرانی در سپتامبر 2016، با فرمان دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای تحریم علیه ایران، برخی گفت: معضل این است که دولت نمی تواند از یک شرکت شکایت کند، بلکه شکایت باید از طرف شرکت دیگر یا یک شهروند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکایی علیه اپلیکیشن های ایرانی

تحریم های آمریکایی علیه اپلیکیشن های ایرانی