مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-31اجتماعي

جریمه 500 هزار تومانی 256 خودرو در همدان


رییس پلیس راه استان همدان از جریمه 500 هزار تومانی256 خودرو در همدان خبر داد و گفت: 16 خودرو روانه پارکینگ شده اند.

- رضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال محدودیت ترافیکی در روز طبیعت در استان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و مرکز بهداشت در تمام ورودی های جاده های توریستی استان از جمله سد اکباتان، امامزاده محسن(ع)،جاده فسیجان و وهنان و غار علیصدر و در مجموع جاده های منتهی به مناطق گردشگری و توریستی محدودیت ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هر خودروی غیر  بومی بخواهد در جاده های استان تردد کند جلوی آن را گرفته و جریمه می کنیم گفت: جریمه در نظر گرفته شده برای این متخلفان 500 هزار تومان است.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای طرح 256 خودرو به این مبلغ جریمه شده اند گفت: 16 دستگاه خودرو اصرار به حرکت داشتند که روانه پارکینگ شده اند .

وی بیان کرد: خودروهایی که اقدام به برگشت کرده اند تنها 500 هزار تومان جریمه شده اند اما آنهایی که اصرار به حرکت و ورود به شهر دیگر داشته اند ضمن جریمه 500 هزار تومانی، روانه پارکینگ شده اند.

عزیزی با بیان اینکه از 25 اسفندماه تاکنون دو مورد فوتی تصادفات در استان به ثبت رسیده است گفت: قبل از عید عابری جلوی کارخانه آرد سینا جان خود را از دست داد و بعد از آن ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 500 هزار تومانی 256 خودرو در همدان

جریمه 500 هزار تومانی 256 خودرو در همدان