مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-31فناوري

جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به اینترنت و تلویزیون


دستورالعمل تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری از سوی معاونت آموزش ابتدایی به استان ها ابلاغ شد.

- دستورالعمل تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری از سوی معاونت آموزش ابتدایی به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دستورالعمل آمده است از آنجایی که در برخی مناطق همه دانش آموزان به شبکه تلویزیونی یا بستر امن اینترنت و دیگر ابزارهای توسعه دهنده فرایند آموزش دسترسی ندارند، ضرورت دارد معاونین آموزش ابتدایی با هماهنگی مسئولین آموزش و پرورش عشایراستان ها، بر اساس دستورالعمل ذیل شرایط تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری را فراهم آورند و اطمینان حاصل کنند که هیچ دانش آموزی در این مناطق از دسترسی به آموزش محروم نیست.

در این دستورالعمل به اهداف ذیل اشاره شده است: - تحقق راهکار 1-4 سند تحول بنیادین و تشکیل مثلث تربیتی موثر رسانه، خانواده و مدرسه (اهداف آموزش و پرورش عمومی و رسمی کشور) - فراهم کردن فرصت برابر آموزشی برای همه کودکان به اقتضای شرایط و موقعیت خاص آنان(عدالت آموزشی) - توسعه سواد رسانه ای به عنوان یکی از مهم ترین محورهای آموزش(تداوم فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به اینترنت و تلویزیون

جزییات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به اینترنت و تلویزیون