مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-31پزشكي

وضعیت هزینه بیماران کرونا در بخش خصوصی/مردم به هرآزمایشگاهی نروند


معاون درمان وزارت بهداشت، در ارتباط با آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی، پیش از ظهر سه شنبه در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین مورد کرونا در قم بود، روز 29 بهمن به ما اطلاع دادند یک موردی است که با آنفلوانزا فرق می کند و بعد با دستور وزیر به قم رفتیم و آزمایش های دیگر را انجام دادیم و نتیجه کرونای آن دو بیمار مثبت اعلام شد و بعد از آن هم به گیلان رفتیم و آنجا هم مواردی بودند که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد.

وی افزود: کمتر از 10 روز 40 هزار تخت برای بستری آماده کردیم که در ابتدا اصلاً به این تعداد تخت هم نیازی نبود، بیشترین بیماران را به بزرگ ترین بیمارستان های استان ها انتقال دادیم تا بتوان بهتر به آنها خدمات ارائه داد.

جان بابایی تصریح کرد: کشورهای دیگری که با فاصله کوتاهی با ما کرونا در کشورشان شیوع پیدا کرده بود، همچنان در پیک هستند ولی ما از اواخر هفته سوم این بیماری شرایط پیک اتفاق افتاده و روند رو به افزایش نداشتیم، 10 روز قبل از عید در خیلی از استان ها روند ثابت داشتیم و الان حتی در برخی از استان ها کاهش هم داریم.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: در ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و آمریکا برای مقابله با این بیماری با مشکل مواجه شدند و هنوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت هزینه بیماران کرونا در بخش خصوصی/مردم به هرآزمایشگاهی نروند

وضعیت هزینه بیماران کرونا در بخش خصوصی/مردم به هرآزمایشگاهی نروند