مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-31اقتصادي

محورهای منتهی به طارم مسدود است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: محورهای منتهی به طارم در 12 و 13 فروردین ماه مسدود است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: محورهای منتهی به طارم در 12 و 13 فروردین ماه مسدود است.

عبدالحسین علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان زنجان، محورهای زنجان ــ طارم و تهم ــ چورزق از عصر روز 12 فروردین ماه تا پایان 13 فروردین ماه مسدود خواهد بود و از عبور و مرور خودروها در این مسیرها جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه این کار در راستای عمل به طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی است، یادآور شد: مردم همه ساله در روز 13 فروردین ماه به دامان طبیعت و تفرجگاه ها می روند اما امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا از مردم خواسته شده تا در خانه های خود بمانند و کسانی که ترددهای غیرضروری داشته باشند، توسط پلیس از حرکت آن ها ممانعت به عمل می آید و مشمول جریمه می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در مورد وضعیت عبور و مرور در جاده های استان، عنوان کرد: تعداد خودروهای ورودی به محورهای مواصلاتی استان در بازه زمانی 25 اسفند سال 97 تا 11 فروردین سال 98، 992 هزار و 773 وسیله نقلیه بوده که این رقم با کاهش 66 درصدی به 335 هزار و 828 خودرو در مدت مشابه سال جاری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای منتهی به طارم مسدود است

محورهای منتهی به طارم مسدود است