مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-31دانش

انتخاب ما از کرونا تهاجمی وسیع است یا فرصتی عظیم؟


عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: کرونا یک بیماری بین المللی است و می تواند برای تمام ملت ها یک تهاجم وسیع و یا یک فرصت بزرگی باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: کرونا یک بیماری بین المللی است و می تواند برای تمام ملت ها یک تهاجم وسیع و یا یک فرصت بزرگی باشد.

جلیل مسعودی فرد، در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که بیماری کرونا چه پیامدهای اجتماعی به دنبال دارد، بیان کرد: کرونا مانند بسیاری از مشکلاتی که طی قرن های گذشته وجود داشته است می تواند برای برخی یک تهاجم باشد و برخی دیگر نیز یک فرصت استثنایی که پس از درگیر شدن بسیاری از کشورها به این بیماری می توانیم بهتر از همیشه معنی دهکده جهانی را درک کنیم و اگر در گذشته تنها یک نام از دهکده جهانی وجود داشت، در حال حاضر با تمام وجود می توانیم آن را احساس کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود بیماری کرونا افراد و ملت ها نمی توانند در لاک خود باشند و با زندگی دیگران کاری نداشته باشند، اظهار کرد: کرونا تلنگری بود که بدانیم زیستن ما در زیستن دیگران و زندگی آنها در زندگی ما تاثیر گذار است.

مسعودی فرد ادامه داد: تاثیرگذاری مثبت و یا منفی افراد در زندگی یکدیگر در شرایط کنونی و با وجود ارتباطات، سرعت بیشتری پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب ما از کرونا تهاجمی وسیع است یا فرصتی عظیم؟

انتخاب ما از کرونا تهاجمی وسیع است یا فرصتی عظیم؟