مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:202020-03-31سياسي

پایان باز سال 98 برای هنرهای تجسمی ایران


98، سال عجیبی بود؛ سالی که با سیل آغاز شد، آبستن اتفاقات مهم و اغلب تلخی بود و در نهایت هم با شیوع روزافزون ویروس کرونا در جهان به پایان رسید.

- سالی که به نوعی تمام حوزه ها، صنایع و مشاغل را تحت تاثیر خودش قرار داد و طبیعتا عرصه هنرهای تجسمی و هنرمندانش نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدت کمی از اتفاقات تلخی همچون ترور سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای اوکراینی و حوادث آبان ماه نگذشته بود که ویروس کرونا از راه رسید و پرونده اتفاقات عجیب سال 98 را کامل کرد.

در این میان اما واکنش های اقشار مختلف و به ویژه هنرمندان که گاهی سمت وسوی ایجاد فضای دوقطبی به خود می گرفتند از نکات جالب توجه بود؛ هنرمندانی که با نگاه ها، نگرش ها و عملکردهای مختلف سعی در همراهی با مردم داشتند.

در این گزارش تلاش شده است مهمترین اتفاقات عرصه هنرهای تجسمی در سال 98 مرور شود.

جشنواره تجسمی فجر؛ از حواشی تا اختتامیه ای که برگزار نشد عرصه هنرهای تجسمی از جمله حوزه هایی بود که سال گذشته و به ویژه در ماه های پایانی، پر از التهاب بود و برگزار نشدن مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره از جشنواره تجسمی فجر به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باعث شد تا پرونده رویدادهای این حوزه در سال 98 باز بماند و به آینده نامعلومی در سال 99 موکول شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان باز سال 98 برای هنرهای تجسمی ایران

پایان باز سال 98 برای هنرهای تجسمی ایران