مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:202020-03-31اقتصادي

تعطیلی 110 هزار واحد صنفی در البرز برای مهار کرونا


با ابلاغ ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا طی مدت 24 ساعت ، 110 هزار واحد صنفی در استان البرز تعطیل شدند که این تعطیلی تا روز بیستم فروردین ادامه دارد.

- بهروز حصاری رییس اتاق اصناف استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج گفت: با ابلاغ ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا طی مدت 24 ساعت ،  110 هزار واحد صنفی در استان البرز تعطیل شدند که این تعطیلی تا روز بیستم فروردین ادامه دارد.

بهروز حصاری افزود : در حال حاضر حدود 15 هزار واحد صنفی شامل فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، پمپ بنزین ها، داروخانه ها، فروشگاه های مرغ و گوشت، خواربارفروشان، میوه فروشان، فروشگاه های تجهیزات پزشکی و فروشندگان لبنیات با رعایت اصول بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

وی به برنامه فروش غیرحضوری واحد های صنفی اشاره کرد و گفت : متاسفانه همه صنوف زیرساخت های راه اندازی این گونه فروش را ندارند.

رییس اتاق اصناف استان البرز افزود : با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مقرر شده است تا سایت و نرم افزار فروش غیرحضوری کالا تا 10 روز آینده راه اندازی شود.

حصاری با اشاره به خسارت زیاد مالی و فاسد شدن کالا های اصناف، توجه بیشتر مسوولان به واحد های کوچک کسب و کار را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 110 هزار واحد صنفی در البرز برای مهار کرونا

تعطیلی 110 هزار واحد صنفی در البرز برای مهار کرونا