مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:002020-03-31اقتصادي

100 خودرو جریمه و به پارکینگ منتقل شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان، 100 خودرو علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، به پارکینگ منتقل شده اند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان، 100 خودرو علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، به پارکینگ منتقل شده اند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های سیزده فروردین در زنجان، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجراست.

این مسئول ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه کنی بیماری کرونا در استان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

وی افزود: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان، تاکنون 100 خودرو اعمال قانون شده و علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی، به پارکینگ منتقل شده اند.

شیرمحمدی تصریح کرد: در حال حاضر راه های ورودی به تفرجگاه ها و پارک های استان مسدود است و فردا (13 فروردین) خودروها اجازه خروج از شهر برای رفتن به تفرجگاه ها را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 خودرو جریمه و به پارکینگ منتقل شدند

100 خودرو جریمه و به پارکینگ منتقل شدند