مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-31سياسي

نقض قوانین دست و پا گیر برای تحقق «جهش تولید»


نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق ماهیت «جهش تولید» نیازمند نقض قوانین دست و پا گیر برای تولیدکنندگان است.

- ایسنا/همدان نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق ماهیت جهش تولید نیازمند نقض قوانین دست و پا گیر برای تولیدکنندگان است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، در تحلیل شعار سال با عنوان جهش تولید اظهار کرد: نامگذاری های انجام شده توسط مقام معظم رهبری با تدابیر بالایی صورت گرفته و در راستای پیشرفت و نشان از اقدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: طی هفت سال گذشته نامگذاری ها به سمت و سوی مسائل اقتصادی رفته و اصل مفاهیم این شعارها با اقتصاد کشور مرتبط است.

وی با بیان اینکه درک درست از مفهوم جهش تولید نیازمند مطالعه و بررسی دقیق و صحیح معانی نامگذاری های انجام شده در سالهای پیشین است، افزود: تحقق جهش تولید بررسی بر نامگذاری سالهای گذشته و مراحل اقتصادی کشور است.

فلاحی اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوب و قابل قبولی درزمینه رشد مسائل اقتصادی در کشور انجام شده است اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری شود.

وی در ادامه گفت: توجه به تولید باید حالت جهشی به خود گرفته و حرکت آن سریع تر انجام شود تا آغازگر جهش تولید در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض قوانین دست و پا گیر برای تحقق «جهش تولید»

نقض قوانین دست و پا گیر برای تحقق «جهش تولید»