مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-31اجتماعي

آسمان نیمه ابری پایتخت در روز طبیعت


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری و در بعدازظهر گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال شرق، شرق، نیمه شرقی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بارش در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و شرق مازندران شدت دارد.

به گفته ضیاییان، روز چهارشنبه با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس در دامنه های جنوب غرب کشور و مناطقی از استان های فارس و اصفهان و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در استان های آذربایجان غربی، غرب کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و شمال شرقی بارش شدت خواهد داشت گفت: در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

پنجشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه های زاگرس در جنوب غرب کشور در استان های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد و کرمان بارش پراکنده پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان نیمه ابری پایتخت در روز طبیعت

آسمان نیمه ابری پایتخت در روز طبیعت