مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-31پزشكي

کرونا و تبعات قرنطینه خانگی در سالمندان


اگرچه قرنطینه کردن سالمندان در کاهش میزان انتقال بیماری و جلوگیری اوج  شیوع  کووید 19 موثر است، با این حال باید با درنظر گرفتن تمهیداتی از افزایش عوارض عاطفی و روانی این اقدام در سالمندان جلوگیری شود.

- اگرچه قرنطینه کردن سالمندان در کاهش میزان انتقال بیماری و جلوگیری اوج  شیوع  کووید 19 موثر است، با این حال باید با درنظر گرفتن تمهیداتی از افزایش عوارض عاطفی و روانی این اقدام در سالمندان جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در مقاله ای با عنوان بیماری COVID-19 و عواقب حصر خانگی در سالمندان که توسط کمیته دانشجویی مرکز مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ترجمه شده، آمده است: از آنجاکه بسیاری کشورها درگیر بیماری کرونا ویروس 2019 (COVID-19) هستند، به افراد سالخورده تاکید شده که باید برای مدت بسیار طولانی خود را قرنطینه کنند.

این تلاش برای محافظت از افراد دارای سنین بالای 70 سال و همچنین محافظت از جامعه و سیستم های بهداشتی در حالی انجام می شود که تعدادی ازکشورهای جهان قرنطینه نظامی و انزوای اجتماعی را برای کاهش شیوع سندرم حاد تنفسی coronavirus 2 اعمال می کنند.

تمام این ها در حالیست که انزوای اجتماعی در میان افراد مسن، همواره به عنوان یک نگرانی جدی برای سلامت عمومی شناخته شده است، چراکه این افراد در معرض خطر ابتلا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و تبعات قرنطینه خانگی در سالمندان

کرونا و تبعات قرنطینه خانگی در سالمندان