مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-31فرهنگي

راهکارهایی برای دیدن شدن «فیلم های کوتاه»/ کسی دلسوزی نمی کند


نایب رییس انجمن فیلم کوتاه ایران معتقد است یکی از بهترین راه های دیده شدن آثار کوتاه نمایش این گروه از فیلم ها در کنار آثار سینمایی بلند است.

- کاوه سجادی حسینی نایب رییس انجمن فیلم کوتاه ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت های سینمای ایران در سال جدید با اشاره به اینکه سینمای کوتاه نیازمند اکران مناسب است گفت: نیاز است که فیلم های کوتاه انتخاب و در یک بسته نمایش به درستی قرار بگیرند تا با تبلیغات مناسب در سینماها اکران شوند چرا که در چنین شرایطی این آثار به خوبی از سوی مخاطب دیده می شوند.

وی بیان کرد: یکی از راهکارهایی که می شود فیلم کوتاه را بهتر دید و جای مناسبی برای آن در بین مخاطبان سینما پیدا کرد، حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شراکت با VOD ها است، چرا که شبکه های مجازی برای نمایش فیلم های کوتاه مناسب است و باعث و بیشتر دیده شدن فیلم کوتاه می شود.

این کارگردان سینما تاکید کرد: البته این روش برای دیده شدن فیلم های کوتاه به حمایت مادی نیاز دارد، در واقع باید یک دلسوزی و یک پشتیبانی برای فیلم های کوتاه وجود داشته باشد چرا که فیلمساز کوتاه به تنهایی نمی تواند اثر خود را برای اکران ارائه کند.

وی توضیح داد: در نظر گرفتن اکران های بیشتر و ترکیب اکران فیلم های کوتاه و فیلم بلند نیز در این زمینه می تواند تأثیرگذار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای دیدن شدن «فیلم های کوتاه»/ کسی دلسوزی نمی کند

راهکارهایی برای دیدن شدن «فیلم های کوتاه»/ کسی دلسوزی نمی کند