مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-31پزشكي

پا به پای کادر پزشکی برای شکست کرونا/خدمتی دیگر از گروه جهادی عبادالرحمن یاسوج+فیلم


گروه ها جهادی عبادالرحمن پا به پای کادر پزشکی و درمانی برای شکست کرونا تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کرونا که شروع شد پزشکان و پرستاران و کادر درمانی به عنوان پیش قراول خط مقدم مبارزه با کرونا به جنگ این بیماری رفتند تا با از جان گذشتگی به مردم خدمت کنند.

علاوه بر کادر درمانی مردم در قالب های مختلفی خدمت را شروع کردند عده ای اقدام به ضدعفونی معابر شهر و روستا کردند، جمع دیگری تولید ماسک را استارت زدند، کارخانه های استان تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده بهداشتی را در دستور قرار دادند و گروه های جهادی مانند گروه عبادالرحمن خرید مایحتاج مردم به صورت رایگان را در برنامه خود قرار دادند.

این گروه جهادی که توسط عده ای از طلبه های جوان یکسالی است تشکیل شده اقدامات زیادی انجام داده از حضور در مناطق سیل زده لرستان و سیستان گرفته تا  پرداخت کمک  هزینه درمانی بیماران سرطانی مارگون بویراحمد.

اما این بار طلبه های جوان این گروه جهادی در راستای حمایت از کادر پزشکی و تسریع در روند بهبود وضعیت بیماران کرونایی اقدام به تهیه آبمیوه های طبیعی می کند.

کرمی یکی از اعضای این گروه جهادی به خبرنگار فارس گفت: با هماهنگی هایی که با بیمارستان شهید جلیل انجام گرفت و مساعدت های بی دریغ مردم موفق شدیم اولین بسته آبمیوه های طبیعی شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پا به پای کادر پزشکی برای شکست کرونا/خدمتی دیگر از گروه جهادی عبادالرحمن یاسوج+فیلم

پا به پای کادر پزشکی برای شکست کرونا/خدمتی دیگر از گروه جهادی عبادالرحمن یاسوج+فیلم