مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-31دانش

حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب سنوات مجاز شد/ برگزاری امتحانات به صورت حضوری


معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ بخشنامه ای 20 بندی به دانشگاه ها خبر داد که در این بخشنامه، حذف نیمسال تحصیلی 99-98 بدون احتساب در سنوات به درخواست دانشجو مجاز شد.

- علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آغاز آموزش حضوری دانشگاه ها و برنامه های وزات علوم در صورت ادامه تعطیلی آموزش های حضوری دانشگاه ها گفت: تصمیم نهایی آغاز کلاس های حضوری دانشگاه ها برعهده ستاد ملی کرونا است هر زمان این ستاد اعلام کند ما موظف به اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: در صورتی که آغاز کلاس های حضوری دانشجویان به صلاحدید آن ستاد به تعویق افتد معاونت آموزشی وزارت علوم باید برنامه هایی جایگزین داشته باشد که دانشجویان حداقل ضرر را از این تاخیر داشته باشند.

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: این برنامه ها در بخشنامه ای به دانشگاه ها ابلاغ شد.

متن کامل این بخشنامه به شرح زیر است : با شیوع ویروس کرونا در جهان به دلیل سرعت بالای انتقال آن با گذشت زمانی کوتاه، بسیاری از کشورها سیاست تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی و مؤسسات آموزشی را در اولویت برنامه های مبارزه با شیوع بیماری قرار دادند.

بنابر آمار دریافت شده از وبگاه یونسکو در 9 فروردین ماه1399، 165کشور تعطیلی سراسری مؤسسات آموزشی را در دستور کار قرار داده اند که این تعداد، آموزش بیش از 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب سنوات مجاز شد/ برگزاری امتحانات به صورت حضوری

حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب سنوات مجاز شد/ برگزاری امتحانات به صورت حضوری