مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:302020-03-31سياسي

منع عبور و مرور در روزهای پایانی تعطیلات در خمینی شهر


طی روزهای 12 و 13 فروردین امسال در شهرستان خمینی شهر برای تمام خودروها منع عبور و مرور وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: طی روزهای 12 و 13 فروردین امسال در شهرستان خمینی شهر برای تمام خودروها منع عبور و مرور وجود دارد.

محمود مسلم زاده، با اشاره به اهمیت رعایت قرنطینه خانگی در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در راستای طرح ملی ستاد مقابله و پیشگیری با بیماری حاد تنفسی ویروس کرونا و بنابر ابلاغیه استان اصفهان در طرح جامع و سراسری منع عبور و مرور، شهرستان خمینی شهر نیز منع عبور و مرور را در دستور کار خود قرار داد.

وی با اعلام وجود 13 ایستگاه کنترل و پایش در سطح شهرستان، افزود: از روزهای پیش در 13 ایستگاه کنترل، ایست و بارزسی در شهرهای خمینی شهر، کوشک، درچه و اصغرآباد و همچنین دو روستای قلعه امیریه و تیرانچی عبور و مرورها کنترل و افراد مشکوک به بیماری به مراکز درمانی هدایت شدند و برای روزهای 12 و 13 فروردین ماه نیز منع عبور و مرور برای کلیه خودروها در شهرستان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار خمینی شهر با اعلام برخورد قاطع نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان با افراد متخلف، تاکید کرد: از کسانی که در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی قصد حضور در باغات و محلات تفریحی را دارند، درخواست می کنم در منازل خود بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع عبور و مرور در روزهای پایانی تعطیلات در خمینی شهر

منع عبور و مرور در روزهای پایانی تعطیلات در خمینی شهر