مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-31پزشكي

فعالیت 530 گروه جهادی در استان زنجان برای مقابله با کرونا


فرهاد امندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گروه های جهادی جغرافیامحور و محله محور در شهرستان های تابعه، از ابتدای فعالیت در عرصه پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات ارزشمند و اثرگذاری در زمینه های مختلف انجام داده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت گروه های جهادی اقدام به ضدعفونی یک هزار و 180 باب مسجد، اماکن مذهبی و مدرسه کرده است، عنوان کرد: 2 هزار و 710 نقطه از معابر و اماکن عمومی نیز از زمان آغاز شیوع بیماری در استان با استفاده از 23 هزار لیتر مواد گندزدایی شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه 21 هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی توسط جهادگران استان زنجان توزیع شده است، ادامه داد: تعداد 45 هزار عدد ماسک و دستکش توزیع نیز در این ایام توزیع شده است.

امندی با اشاره به طراحی، تولید و توزیع بروشور آموزشی به تعداد 11 هزار مورد با موضوع کرونا  و راه های پیشگیری از شیوع آن ادامه داد: آموزش چهره به چهره عمومی 60 هزار نفر توسط جهادگران گروه های جهادی انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد 30 کارگاه تولید ماسک در زنجان توسط گروه های جهادی راه اندازی شده است، افزود: با راه اندازی این واحدها 110 هزار عدد ماسک تاکنون تولید و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 530 گروه جهادی در استان زنجان برای مقابله با کرونا

فعالیت 530 گروه جهادی در استان زنجان برای مقابله با کرونا