مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-31اقتصادي

افزایش شمار متخلفان کرونایی در زنجان


معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پرونده های تخلف در اقلام بهداشتی به 57 مورد رسیده است.

- ایسنا/زنجان معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پرونده های تخلف در اقلام بهداشتی به 57 مورد رسیده است.

اسماعیل مسلمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اسفندماه پارسال تاکنون 57 مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان زنجان به ارزش بالغ بر 5 میلیارد ریال تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: در این مدت 975 مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است که 57 مورد منجر به تشکیل پرونده شده و ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر 5 میلیارد ریال بوده که جهت اجرا به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت است، افزود: 12 هزار و 553 لیتر محلول ضدعفونی کننده، 322 لیتر الکل طبی و 9382 تیوپ ژل ضدعفونی کننده کشف و ضبط شده است.

مسلمی تصریح کرد: 6481 عدد ماسک پزشکی و 5823 بسته دستکش لاتکس، از جمله سایر اقلام کشف شده طی بازرسی های صورت گرفته است و این بازرسی ها در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار متخلفان کرونایی در زنجان

افزایش شمار متخلفان کرونایی در زنجان