مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-31بين الملل

تماس تلفنی ترامپ و پوتین پیرامون کروناویروس و بازار جهانی نفت


سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، روسای جمهور آمریکا و روسیه در جریان تماسی تلفنی بر لزوم مقابله با بحران ویروس کرونا و با ثبات کردن بازارهای جهانی انرژی تاکید کردند.

- سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، روسای جمهور آمریکا و روسیه در جریان تماسی تلفنی بر لزوم مقابله با بحران ویروس کرونا و با ثبات کردن بازارهای جهانی انرژی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جود دیر، سخنگوی کاخ سفید در این بیانیه گفت : دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسی اش درباره همکاری نزدیک از طریق گروه 20 برای راه اندازی یک کمپین بین المللی با هدف شکست بحران کرونا و نیروی تازه بخشیدن به اقتصاد جهانی توافق کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این دو رهبر همچنین درباره مسائل مهم دوجانبه و بین المللی گفت وگو کرده و بر اهمیت ثبات در بازارهای جهانی انرژی تاکید کردند.

در همین حال، کرملین نیز ضمن تایید این تماس تلفنی، در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین و ترامپ نسبت به گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان به شدت ابراز نگرانی کرده و با بررسی راه هایی برای تقویت همکاری ها در زمینه مبارزه با این ویروس توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی ترامپ و پوتین پیرامون کروناویروس و بازار جهانی نفت

تماس تلفنی ترامپ و پوتین پیرامون کروناویروس و بازار جهانی نفت