مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:052020-03-31اجتماعي

آخرین وضعیت آب و هوای کشور / یش بینی بارش باران، برف و تگرگ در 26 استان تا یکشنبه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال شرق، شرق، نیمه شرقی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران، - سازمان هواشناسی از بارش بارن، برف، تگرگ و وزش باد شدید طی امروز تا یکشنبه آینده در 26 استان خبر و نسبت به سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال شرق، شرق، نیمه شرقی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید و در دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده که بارش در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و شرق مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.

فردا با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس در جنوب غرب کشور و مناطقی از استان های فارس و اصفهان و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

بارش ها طی فردا در استان های آذربایجان غربی، غرب کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و شمال قزوین شدت خواهد داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه های زاگرس در جنوب غرب کشور و استان های فارس،اصفهان، بوشهر، کرمان و یزد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب و هوای کشور / یش بینی بارش باران، برف و تگرگ در 26 استان تا یکشنبه

آخرین وضعیت آب و هوای کشور / یش بینی بارش باران، برف و تگرگ در 26 استان تا یکشنبه