مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:002020-03-31فرهنگي

با پخش نامنظم «بریم بسازیم» کنار آمدیم/ کنداکتور نوروزی مهم بود


تهیه کننده برنامه «بریم بسازیم» با پذیرش انتقادها نسبت به پخش نامنظم این برنامه درباره شرایط تولید و پخش آن توضیحاتی ارائه کرد.

- تهیه کننده برنامه بریم بسازیم با پذیرش انتقادها نسبت به پخش نامنظم این برنامه درباره شرایط تولید و پخش آن توضیحاتی ارائه کرد.

احمد شفیعی تهیه کننده برنامه تلویزیونی بریم بسازیم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلایل پخش نامنظم این برنامه در ایام نوروز 99 و گلایه مخاطبان از این موضوع گفت: مخاطبان نسبت به پخش نامنظم برنامه در کنداکتور نوروزی گلایه دارند که کاملاً حق را به آن ها می دهیم، وقتی برنامه ای در کنداکتور روزانه یک شبکه قرار می گیرد و در حین پخش چندین شب پخش آن متوقف می شود، مخاطب احساس می کند ارزشی برای وقت او قائل نشده ایم و ارتباط خود را با برنامه قطع می کند اما پخش نامنظم برنامه دلایل مختلفی داشته که از عهده تیم تولید خارج بوده است.

وی افزود: بریم بسازیم محصول مشترک بسیج صداوسیما و سازمان هنری رسانه ای اوج است و هماهنگی های خوبی برای گرفتن زمان پخش در نوروز انجام شد و در نهایت با تلاش های دوستانمان در بسیج صدا و سیما توانستیم در شلوغ ترین فصل کاری تلویزیون یکی از بهترین ساعت های نمایش را برای پخش نوروزی بریم بسازیم در اختیار بگیریم و البته از قبل مشخص بود به دلیل اعیاد شعبانیه در چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پخش نامنظم «بریم بسازیم» کنار آمدیم/ کنداکتور نوروزی مهم بود

با پخش نامنظم «بریم بسازیم» کنار آمدیم/ کنداکتور نوروزی مهم بود