موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-31حوادث

سنگینی خرابی های «سیل» بر گُرده جازموریان


خرابی های سیل اخیر  در جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب هم چنان سنگینی می کند.

- با اینکه بیش از چند روز از سیل سوم فروردین ماه 99 که خرابی های زیادی در همه بخش ها بر جای گذاشته، می گذرد راهی جازموریان و بعد هم قاسم آباد شدیم.

سیلی که آمده بود همه چیز را خراب کرده بود.

چند چادر از هلال احمر بر فراز یک تپه دیده می شد.

ساکنان قاسم آباد که همه دارایی شان زیر گل و لای رفته بود چندسال است در بستر رودخانه زندگی می کنند ، غافل از این که در یک روز بهاری سرپناه چهل ساله شان را از دست خواهند داد.

به هر حال به قاسم آباد تِکُل رسیدیم در جمع اهالی روستا پای درد دل هایشان نشستیم.

مهردوست نارویی از اهالی قاسم آباد در مورد سیل اخیر گفت: 22 خانوار در کپر زندگی می کنیم و تنها یک اتاق نیمه کاره را اینجا می بینید.

زندگی ما کپری بود و کمی هم کشاورزی داشتیم اما شب ناگهان سیل آمد همه بالای تپه شنی رفتیم و تا صبح با چوب آتش روشن کردیم و بیدار بودیم هوا که روشن شد دیدم همه زندگی مان غرق در گل شده است که هلال احمر به سراغمان آمد و چادر برایمان زدند و خودتان می بینید چطوری زندگی می کنیم.

وی ادامه داد: فقط یک بولدوزر به ما بدهند که اطراف روستا سیل بند درست کنیم کف رودخانه(بستر) پر شده و مسیر رودخانه به سمت خانه های ما کج شده و این سیل باز تکرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگینی خرابی های «سیل» بر گُرده جازموریان

سنگینی خرابی های «سیل» بر گُرده جازموریان