مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 03:302020-03-31اقتصادي

احتکار، تقلب و تولید غیرمجاز بیشترین تخلفات بازار کرونایی


معاون سازمان صمت زنجان از تشکیل 57 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان خبر داد و گفت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته از سوی واحدهاست.

- اسماعیل مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات و سوءاستفاده برخی از سودجویان از شرایط پیش آمده به خاطر کرونا بازرسی‎های مستمر از بازار انجام می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی ها به صورت مستمر از سطح بازار و واحدهای مرتبط ادامه دارد، تصریح کرد: در این مدت 975 مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

وی همچنین از تشکیل 57 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان خبر داد و گفت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته از سوی واحدهاست.

مسلمی با بیان اینکه عمده بازرسی ها و پرونده های متشکله از داروخانه ها، شرکت های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت بوده است، تصریح کرد: در این بازرسی ها 12 هزار و 553 لیتر محلول ضد عفونی کننده، 322 لیتر الکل طبی و 9 هزار و 382 تیوپ پل ضد عفونی کننده، 6 هزار و 481 عدد ماسک پزشکی و 5 هزار و 823 بسته دستکش لاتکس کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار، تقلب و تولید غیرمجاز بیشترین تخلفات بازار کرونایی

احتکار، تقلب و تولید غیرمجاز بیشترین تخلفات بازار کرونایی