مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 01:302020-03-30اقتصادي

تعطیلی پارکها و جنگلها در روز طبیعت/پارکها پیش از بازگشایی ضدعفونی می شوند


مدیرکل دفتر جنگل کاری، پارک ها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پارکها و مناطق جنگلی روز 13 فرودین تعطیل هستند.

- مدیرکل دفتر جنگل کاری، پارک ها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پارکها و مناطق جنگلی روز 13 فرودین تعطیل هستند.

کوروش خلعتبری در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: یکی از مراکزی که شیوع ویروس کرونا می توانست در آنجا بیشتر باشد پارک ها و تفرجگاه های جنگلی بود.

به همین دلیل قبل از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت حضور در پارک ها با مدیران کل مناطق شمال کشور مکاتباتی داشتیم و به همه مدیران و مجریان پارکها اعلام کردیم که با توجه به شیوع این ویروس پارکها را تعطیل کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پارک ها تا 28 اسفندماه به نوعی بسته بودند، اظهار کرد: همچنین مجددا تاکید کردیم که در ایام نوروز نیز این تعطیلی ها ادامه یابد و در پارکها باز نشود که خوشبختانه هفته اول فروردین نیز پارکها بسته شدند.

از طرفی تاکید کردیم که هفته دوم فرودین نیز با توجه به اینکه 13 فروردین روز طبیعت است و مردم براساس سنتهای قدیمی به دامن طبیعت می روند این محدودیت ها ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پارکها و جنگلها در روز طبیعت/پارکها پیش از بازگشایی ضدعفونی می شوند

تعطیلی پارکها و جنگلها در روز طبیعت/پارکها پیش از بازگشایی ضدعفونی می شوند