مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 23:152020-03-30اقتصادي

کاهش مصرف 30 میلیون بشکه ای نفت در یک ماه آینده


اقتصاددان ارشد شرکت بازرگانی کالای ترافیگورا پیش بینی کرد که تقاضای جهانی برای نفت در آوریل با از کار افتادن گردش چرخ اقتصاد جهانی بر اثر شیوع ویروس کرونا، - اقتصاددان ارشد شرکت بازرگانی کالای ترافیگورا پیش بینی کرد که تقاضای جهانی برای نفت در آوریل با از کار افتادن گردش چرخ اقتصاد جهانی بر اثر شیوع ویروس کرونا، بیش از 30 میلیون بشکه در روز کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رقم مورد پیش بینی که بالاترین پیش بینی انجام شده، از سوی یک مقام صنعتی درباره میزان کاهش تقاضا است، معادل یک سوم از مصرف روزانه جهانی نفت به شمار می رود.

سعید رحیم، اقتصاددان ارشد ترافیگورا اظهار کرد: مبارزه برای سهم بازار میان عربستان سعودی و روسیه اکنون که حدود سه میلیارد نفر برای مقابله با شیوع کرونا در قرنطینه قرار دارند و هیچ پایان روشنی برای این اپیدمی دیده نمی شود، به میزان فزاینده بی معنی است.

وی در مصاحبه تلفنی با رویترز گفت: می بینید وقتی ترامپ می گوید با پوتین راجب انرژی صحبت خواهد کرد، بازار اندکی اوج می گیرد اما اکنون دیگر خیلی دیر شده است.

اوپک و روسیه در نشست اوایل مارس وین موفق نشدند درباره تمدید پیمان محدودیت عرضه نفت و کاهش بیشتر تولید به منظور مقابله با افت قیمتها به توافق برسند و در نتیجه هر دو کشور اعلام کردند تولیدشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف 30 میلیون بشکه ای نفت در یک ماه آینده

کاهش مصرف 30 میلیون بشکه ای نفت در یک ماه آینده