مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 21:152020-03-30اقتصادي

خروجی ها و ورودی تفرجگاه های خارج شهرهای کردستان مسدود می شود


در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تجمع مردم از عصر دوازدهم فروردین همە خروجی ها و ورودی تفرجگاه های خارج شهر مسدود می شود.

- بە گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسه ویدئوکنفرانس وزیر کشور با استانداران سراسر کشور در خصوص بررسی و رفع نواقص طرح فاصله گذاری اجتماعی با بیان اینکه سرانه درآمدی مردم استان نسبت به دیگر استان ها پایین تر است، افزود: جهت حل برخی از مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر در دوران بیماری کرونا اگر امکان پذیر است دولت یارانه سه ماهه اول سال را بصورت یکجا به حساب خانوارها واریز کند.

وی ادامه داد: در این شرایط دولت می تواند یک بسته سبد مواد غذایی را تهیه و در میان خانواده های کم درآمد و بی بضاعت تقسیم کند که این امر می تواند به رونق تولید در بخش کشاورزی کمک کند.

مرادنیا با اشاره به اینکه هم اکنون نرخ تضمینی مرغ در کشور 12 هزار و 900 تومان و در کردستان کمی بیش از 10 هزار تومان در بازار عرضه می شود، گفت: بی گمان با ادامه این روند بخش تولید ضربه خواهد دید و آثار آن در دو ماه آینده پدیدار خواهد شد و برای جلوگیری از این موضوع دولت بهتر است یک سبد غذایی تهیه و میان خانوارهای کم بضاعت تقسیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی ها و ورودی تفرجگاه های خارج شهرهای کردستان مسدود می شود

خروجی ها و ورودی تفرجگاه های خارج شهرهای کردستان مسدود می شود