مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 21:152020-03-30سياسي

کرونا در سمنان/ از فاصله گذاری اجتماعی تا اهمیت داده کاوی+ فیلم


گروه های مختلف مردم در استان سمنان حمایت همه جانبه خود را از طرح فاصله گذاری اجتماعی اعلام کردند و متخصصان هم می گویند باید به اهمیت داده کاوی برای مقابله با کرونا توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اعضای انجمن ها، مؤسسات و صنوف فرهنگی و هنری استان سمنان با تبریک فرارسیدن عید نوروز و با قدردانی از تلاش دست اندرکاران اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیانیه هایی به همین منظور صادر کردند.

آنها بر ضرورت ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا تأکید و اظهار امیدواری کردند تا با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی دوباره شاهد برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در استان سمنان باشیم.

در بخشی از بیانیه سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان در پیشگیری از کرونا آمده است: سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان تاکنون به منظور مقابله با کرونا اقدامات مؤثری چون راه اندازی سامانه آموزشی، فعالیت در فضای مجازی، تهیه موشن گرافی و پادکست های صوتی و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی انجام داده است.

در ادامه آمده است: این بهار، در خانه سبز می شویم، در خانه جوانه می زنیم، در خانه شکوفه می دهیم، این بهار را در خانه می مانیم و دعا می کنیم برای رسیدن روزهای خوب، برای دوباره سبز شدن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سمنان/ از فاصله گذاری اجتماعی تا اهمیت داده کاوی+ فیلم

کرونا در سمنان/ از فاصله گذاری اجتماعی تا اهمیت داده کاوی+ فیلم