مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 20:302020-03-30دانش

رویکرد جدید دانشگاه آزاد در مباحث پژوهشی


رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به دو مأموریت این پژوهشگاه در حوزه های سیاست گذاری و نظارت و ارزیابی توضیح داد: مأموریت نخست را در سال 98 از طریق تدوین حدود 25 آیین نامه جدید و بازنگری آیین نامه های موجود و مأموریت نظارت را نیز از طریق .

- رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با اشاره به دو مأموریت این پژوهشگاه در حوزه های سیاست گذاری و نظارت و ارزیابی توضیح داد: مأموریت نخست را در سال 98 از طریق تدوین حدود 25 آیین نامه جدید و بازنگری آیین نامه های موجود و مأموریت نظارت را نیز از طریق برگزاری نشست های منطقه ای انجام دادیم و در رابطه با هر یک از این نشست ها در مناطق 10 گانه دانشگاه، دو ماه کار عملیاتی و محاسباتی دقیق انجام گرفته است.

بابک نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در یک سال گذشته دانشگاه آزاد تغییر رویکرد اساسی را در فعالیت های خود دنبال کرده است، گفت: رویکرد جدید دانشگاه، تبدیل شدن به یک دانشگاه مسئله محور و تقویت حوزه های پژوهش و فناوری بوده است.

وی ادامه داد: این تغییر رویکرد به نوعی باید در مجموعه آیین نامه ها و دستورالعمل های دانشگاه نیز نمود پیدا می کرد تا یک ریل گذاری جدید به سمت دانشگاه اجتماعی، مسئله محور و همچنین به عنوان یک کارگزار اصلی و پیشرو در تحقق بیانیه گام دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید دانشگاه آزاد در مباحث پژوهشی

رویکرد جدید دانشگاه آزاد در مباحث پژوهشی