مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 20:002020-03-30پزشكي

کهگیلویه و بویراحمد دارای کمترین خوشه بیماری در کشور


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین خوشه بیماری را در کشور دارد.

- پرویز یزدان پناه افزود: طبق انتظار وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، کرونا سیر صعودی یافت به گونه ای که طی 7 روز گذشته آمار مبتلایان از یک هزار و 200 نفر به بالای 3 هزار نفر در روز رسید.

وی اظهار کرد: در راستای کاهش آمار مبتلایان به کرونا وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت، سیاست جدید خود یعنی بیماریابی فعال را عنوان کردند که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این راستا گامی اساسی برداشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: در سایر استان های کشور روزانه حداکثر 70 تا 100 نمونه از بیماران گرفته می شود اما در کهگیلویه و بویراحمد با وجود جمعیت کم، 250 نمونه در روز گرفته و طی هفته جاری بیش از یک هزار نمونه به آزمایشگاه های تشخیصی ارسال کردیم.

یزدان پناه با اشاره به آمار جدید مبتلایان به کرونا افزود: امروز 16 مورد مثبت در استان شناسایی شد و شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 140 بیمار رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه موارد مثبت امروز، از خوشه و خانواده بیماران قبلی بودند، ادامه داد: این یک نکته مثبت در حوزه بهداشت و درمان است، لازم می دانم از همکارانمان در حوزه بهداشت و درمان استان تشکر کنیم که تلاش کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد دارای کمترین خوشه بیماری در کشور

کهگیلویه و بویراحمد دارای کمترین خوشه بیماری در کشور