مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 19:252020-03-30بين الملل

استقرار صلح در منطقه تنها با ادامه مقاومت میسر خواهد بود


وزارت خارجه در بیانیه ای به مناسبت روز سرزمین فلسطین اعلام کرد: یوم الارض در تاریخ و فرهنگ مبارزاتی مردم فلسطین، یادآور اعتراض و فریاد مردم تحت اشغال فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت روز سرزمین فلسطین آمده است: 30 مارس مصادف است با سالگرد روز زمین در فلسطین.

یوم الارض در تاریخ و فرهنگ مبارزاتی مردم فلسطین، یادآور اعتراض و فریاد مردم تحت اشغال فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست است که پس از اشغال سرزمین فلسطین، اقدام به غصب و مصادره زمین های ساکنان اصلی سرزمین فلسطین و اسکان صهیونیست های مهاجر به جای آنان نمودند.

این روز نقطه عطفی در روند مبارزه و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی به شمار می رود و در نتیجه، یوم الارض همچنان بخش لاینفکی از زندگی سیاسی و مبارزاتی مردم مظلوم فلسطین است که در اعتراض به خشونت، تبعیض نژادی، مصادره زمین، ویران سازی روستاها و آواره شدن فلسطینی ها شکل گرفته و تداوم یافته است.

جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره مبارزات مردم فلسطین و تجلیل از مقاومت صبورانه مردم این سرزمین، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و طرح جانبدارنه و خلاف اصول و حقوق بین الملل آمریکا موسوم به معامله قرن، اعلام می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار صلح در منطقه تنها با ادامه مقاومت میسر خواهد بود

استقرار صلح در منطقه تنها با ادامه مقاومت میسر خواهد بود