مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 19:152020-03-30سياسي

پیامدهای ویروس کرونا بر منابع درآمدی شهر تهران بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه دوشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا سخنگوی این شورا با اشاره به برگزاری جلسه مجازی اعضای شورای شهر گفت: جلسه مجازی شورای شهر که با حضور 17 نفر از اعضای شورا تشکیل شد، بحران کرونا و تاثیر آن بر منابع درآمدی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و اعضا در خصوص طراحی سناریوهای مختلف متناسب با طول دوره احتمالی بحران به گفت وگو پرداختند.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته ویژه ای در شورا به منظور بررسی و پیگیری مسایل شهر، شهروندان و مدیریت شهری در دوره شیوع ویروس کرونا تشکیل شود.

اعطا ادامه داد: در رابطه با ترکیب و دستور کار کمیته ویژه مقرر شد در جلسه هیئت رییسه شورا که عصر روز سه شنبه برگزار می شود، تصمیم گیری شود.

وی افزود: پیشنهاد ارسال نامه به روسای شوراهای کلانشهرهای جهان در رابطه با وضعیت تحریم ها و بررسی پیشنهادات کمیسیون برنامه و بودجه در ارتباط با سناریوهای مالی پیش روی مدیریت شهری در مواجهه با بحران کرونا و تبعات آن از جمله دیگر محورهای صحبت های اعضای شورا در این جلسه بودند.

سخنگوی شورای تهران تاکید کرد که ‏پیشنهاد و بررسی موضوع عضویت شورای شهر تهران در ستاد ملی کرونا به نمایندگی از شوراهای سراسر کشور از جمله دیگر محورهای بحث اعضای شورا در این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای ویروس کرونا بر منابع درآمدی شهر تهران بررسی شد

پیامدهای ویروس کرونا بر منابع درآمدی شهر تهران بررسی شد