مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 18:552020-03-30اقتصادي

ذخیره سازی 174 تن گوشت مرغ منجمد در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: از ابتدای سال 1399 در راستای جمع آوری و خرید مرغ مازاد بر نیاز مصرف تاکنون 174 تن گوشت مرغ منجمد و ذخیره سازی شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: از ابتدای سال 1399 در راستای جمع آوری و خرید مرغ مازاد بر نیاز مصرف تاکنون 174 تن گوشت مرغ منجمد و ذخیره سازی شده است.

عبدالرضا بازدار به وضعیت پرورش طیور و تولید گوشت مرغ در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایام پایانی سال 98 پرداخت و افزود: رشد شتابان تولیدات طیور و تغییر الگوی مصرف به سمت استفاده از گوشت سفید و افزایش تقاضا برای تولید و مصرف گوشت مرغ تحولات بزرگ در صنعت طیور کشور و به تبع آن در استان لرستان به وجود آمده آورده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 630 واحد مرغ گوشتی با تولید 12.

9 میلیون قطعه در دوره و با پتانسیل تولید سالانه 100 هزار تن گوشت مرغ در استان وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: از نظر اشتغال زایی و توسعه فضای کسب وکار صنعت پرورش مرغ گوشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و حلقه های متعددی درزمینهٔ تولید و عرضه گوشت مرغ دخیل هستند.

بازدار اضافه کرد: بیش از 3 هزار نفر به صورت مستقیم در واحدهای پرورش مرغ گوشتی مشغول به فعالیت هستند و با احتساب افراد شاغل در سایر زیر بخش ها اعم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 174 تن گوشت مرغ منجمد در لرستان

ذخیره سازی 174 تن گوشت مرغ منجمد در لرستان