مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 17:552020-03-30پزشكي

کرونا در آذربایجان شرقی به 1537 نفر رسید/با مثبت شدن تست 94 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در 24 ساعت گذشته نتیجه تست 94 مورد مثبت اعلام شد و جمع کل مبتلایان به کویید 19 به یک هزار و 537 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز امشب در گفت وگوی خبری زنده به تشریح آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی پرداخت و اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته نتیجه تست 94 مورد مثبت اعلام شد و جمع کل مبتلایان به کویید 19 به  یک هزار و 537 نفر رسید.

وی افزود: امروز بنده به بخش های کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز سر زده و احساس کردم که مریض هایی که بستری بوده با چشمان خود می خواهند بگویند که اگر روی تخت بیمارستان هستیم به خاطر در خانه نماندن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره بر اینکه امیدواریم روزهای آتی مراجعه  کمتر شود، افزود: البته به دنبال فاصله گذاری اجتماعی میزان تردد کاهش یافته است ولی همچنان برخی ها رعایت نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید دورهمی خانواده ایجاد شود، افزود:  زیرا افرادی که دور هم جمع می شود منجر به گسترش ویروس خواهد شد و اگر می گوییم حتی دو نفر هم کنار هم نباشد به منظور این است در خانه بمانیم.

صومی تصریح کرد: اگر مراعات شود قطعا می توان در روزهای آتی ویروس را ریشه کن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آذربایجان شرقی به 1537 نفر رسید/با مثبت شدن تست 94 نفر

کرونا در آذربایجان شرقی به 1537 نفر رسید/با مثبت شدن تست 94 نفر