مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:552020-03-30سياسي

اشتغالزایی 68 هزار نفر در بخش کشاورزی کرمانشاه هدف گذاری شده است


نوربخش حاتمی روز دوشنبه در نشست شورای مدیران جهاد کشاورزی استان با حضور محمد رشیدی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه سه ساله توسعه بخش کشاورزی استان با توجه به وضعیت موجود، تولیدات کشاورزی کرمانشاه از چهار میلیون و 182 هزار تن فعلی به 6 میلیون تن افزایش می یابد.

او در ادامه کشاورزی را دروازه توسعه کرمانشاه دانست و گفت: این استان دارای پتانسیل های بسیاری برای پیشرفت است و این موضوع با چهره ارایه شده از کرمانشاه در اذهان برخی منتقدان بسیار فاصله دارد.

وی سپس با اشاره به نقش بخش کشاورزی در توسعه کرمانشاه افزود: برای نیل به سمت پیشرفت توجه کافی به بخش کشاورزی ضروری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه با اشاره به درآمد سرانه کشاورزان استان گفت: در برنامه مذکور توجه ویژه ای به افزایش درآمد سرانه کشاورزان و بهره برداران استان شده است.

حاتمی یکی از ویژگی های بارز برنامه سه ساله توسعه کشاورزی کرمانشاه را جامع بودن و پهنه محور بودن معرفی کرد و افزود: توجه به فرهنگ مدیریت جهادی برگ زرین دیگری از این برنامه است.

وی سپس با ارایه جزییات افزایش تولیدات زراعی، باغی و دامی در برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: تنها در سال اول اجرای برنامه شاهد رشد مطلوبی در حوزه های پیش گفته بودیم و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 68 هزار نفر در بخش کشاورزی کرمانشاه هدف گذاری شده است

اشتغالزایی 68 هزار نفر در بخش کشاورزی کرمانشاه هدف گذاری شده است