مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-30سياسي

لزوم همکاری مردم در طرح غربالگری کرونا


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: همکاری مناسب مردم در اجرای طرح غربالگری می تواند چشم انداز خوبی برای کنترل و مدیریت ویروس منحوس کرونا ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی عصر امروز در کمیته پدافند زیستی ستاد مبارزه با کروناویروس در استان سمنان اظهار کرد: پیگیری مصوبات جلسات قبلی، مروری بر وظایف و تجربه و تحلیل عملکردها و ارائه راهکار و پیشنهادات برای مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان توسط اعضای قرارگاه پدافند زیستی تأکید شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: پیش بینی، پیشگیری و اقدام برای مقابله با تهدیدات از رسالت مهم پدافند غیرعامل است.

کارخایی افزود: رعایت الزامات و ملاحظات و پیش بینی لازم در شرایط خطر و بحران ازجمله اهداف پدافند غیرعامل است که امروز به خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مدنظر قرار گرفته و اقدامات ارزنده ای در بخش درمان بیماران کرونا در حال انجام است.

وی گفت: با همدلی، همکاری و استفاده از ظرفیت ها و امکانات و پشتیبانی از همدیگر می توانیم از بحران کرونا عبور کنیم و در این عرصه ظرفیت های اعضای قرارگاه پدافند زیستی در خدمت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای حفظ جان مردم و ایجاد سلامت در جامعه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری مردم در طرح غربالگری کرونا

لزوم همکاری مردم در طرح غربالگری کرونا