مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-30حوادث

ممنوعیت تردد خودروها در خراسان رضوی از درب منزل در 13 فروردین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در خصوص تمهیدات ویژه پلیس خراسان رضوی در روز 13 فروردین اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت 5 بامداد الی 24 روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت های جدی اجرا می شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می شود.

وی خاطرنشان کرد: در محدوده های غیر مسکونی، بلوار نماز، بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می شود محدودیت کامل تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ دهنوی ضمن درخواست از شهروندان فهیم و قانون مدار برای همکاری با پلیس گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامتی مردم عزیز است.

وی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند 500 هزار تومان اعمال قانون می شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خودروهای حامل موادغذایی، مواد بهداشتی، اقلام درمانی، سوخت رسان و خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد خودروها در خراسان رضوی از درب منزل در 13 فروردین

ممنوعیت تردد خودروها در خراسان رضوی از درب منزل در 13 فروردین