مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:152020-03-30سياسي

مسئولان خوزستان اعتقادی به پیشگیری ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالله سامری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در استان خوزستان اول اجازه داده می شود مشکلی ایجاد شود و بعد به دنبال چاره اندیشی می روند و گویا واژه پیشگیری در این استان حذف شده است.

نماینده مردم خرمشهر این ادعا را به بحران های مختلف استان خوزستان تعمیم داد و گفت: در خوزستان احساس مسئولیت احساس نمی شود که این موضوع فقط به شیوع بیماری کرونا مربوط نمی شود و در مسائل مختلف از جمله سیلاب نیز مشاهده می شود.

وی افزود: بعد از پایان سیلاب سال گذشته، قرار بود جلساتی برای پیشگیری از سیلاب برگزار شود که از آن موقع تاکنون جلسه ای در این رابطه در خرمشهر برگزار نشد و خطر سیلاب به شدت این شهرستان را به خصوص روستای ام نوشه تهدید می کند.

وی، عمل نکردن سازمان آب و برق خوزستان به تعهدات خود را در خصوص ترمیم سیل بندها و احداث سیفونی به عنوان عاملی خطرآفرین در تکرار سیلاب 98 در سال جاری معرفی کرد.

سامری همچنین از پیشگیری نکردن به عنوان دلیل شیوع بالای بیماری کرونا در خرمشهر یاد کرد و گفت: از همان روزهای اول به دنبال بسته شدن مبادی ورودی و ممنوعیت ورود مسافر به شهر بودم و در این مورد با تمام مسئولان دولتی از رییس جمهور، تا استاندار و فرماندار مکاتبه کردم که بی توجهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خوزستان اعتقادی به پیشگیری ندارند

مسئولان خوزستان اعتقادی به پیشگیری ندارند